Customer Service

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;

Στα "ράφια" του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος εφαρμογών και λύσεων για κάθε επαγγελματικό χώρο, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος, πληκτρολογήστε το την Αναζήτηση και θα σας οδηγήσει στη συγκεκριμένη επιλογή σας. Αν δε γνωρίζετε τον κωδικό προϊόντος μπορείτε να πληκτρολογήσετε στην Αναζήτηση μια λέξη κλειδί.

 

2. Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

Στο κεντρικό οριζόντιο μενού με τις κατηγορίες προϊόντων, επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες επιπλέον πληροφορίες για αυτό.

Από την επιλογή Αναζήτηση, κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας τον κωδικό προϊόντος αν τον γνωρίζετε ή την λέξη κλειδί

 

3. Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210-9600750 από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00 και οι συνεργάτες μας θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα.

 

4. Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ό,τι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ να τοποθετείτε εκεί οποιοδήποτε προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

 

5. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Για να προβείτε στην παραγγελία ενός ή περισσότερων προϊόντων πρέπει να έχετε συνδεθεί (log in) με το username και το password που σας έχει σταλεί μετά τη διαδικασία εγγραφής σας. Στη συνέχεια, βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο κουμπί ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Όταν επιλέξετε οριστικά την λίστα με τα είδη στο καλάθι σας πατήστε το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφαιρέσετε ένα προϊόν από το καλάθι σας, επιλέγετε το κουτάκι αριστερά από την εικόνα του προϊόντος και στη συνέχεια πατήστε το κουμπί ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ. Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να τροποποιήσετε την ποσότητα για ένα ή περισσότερα προϊόντα.

Στη συνέχεια το αρμόδιο τμήμα του customer service παραλαμβάνει τη λίστα με τα είδη που επιθυμείτε και τα στοιχεία σας και επικοινωνεί μαζί σας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και τον τρόπο πληρωμής.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210-9600750 από από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00 ή μέσω fax στο 210-9600751 όλο το 24ωρο. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

 

6. Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Η παραγγελία ολοκληρώνεται όταν μεταβείτε αυτόματα στη σελίδα που αναφέρει πως η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Επίσης θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, το οποίο θα αναφέρει τα πλήρη στοιχεία της παραγγελίας σας.

  

7. Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στη Vector Brands είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες:

  •          Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@vectorbrands.gr, που θα αναφέρετε το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
  •          Να μιλήσετε με έναν από τους συμβούλους πωλήσεων από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00
  •          Να μιλήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210-9600750
  •          Να στείλετε fax στο 210-9600751, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρετε παραπάνω για το e-mail

  

8. Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μάθετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας στο τηλέφωνο 210-9600750 από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00.

  

9. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

  •          Με e-mail στο info@vectorbrands.gr
  •          Τηλεφωνικά στο 210-9600750
  •          Με fax στο 210-9600751

  

10. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

HVectorBrands φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με τους εξής τρόπους:

Τηλεφωνικά στο 210-9600750 από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00

Με e-mail στο info@vectorbrands.gr

Με fax στο 210-9600751

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

Σύντομα ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας δίνοντας σας οδηγίες για την ασφαλή και σύντομη επιστροφή του ελαττωματικού είδους στο κατάστημά μας. Σημειώνουμε πως για την επιστροφή ενός είδους είναι απαραίτητη η προσκομιδή του παραστατικού. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα γίνονται αποδεκτά μόνο αν είναι στην αρχική τους συσκευασία.

 

11. Πότε και πώς θα παραλάβω;

Η ημερομηνία παράδοσης συμφωνείται με έναν από τους συνεργάτες μας μετά από την επικοινωνία μαζί σας.

Στην Vector Brands η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν.

 

12. Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προϊόντα;

Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-18:00

BACK TO TOP